Något som är beroendeframkallande?

är Happy cube.

Pappa har haft det sen han var liten och han tycker det är lik kul och pilligt fortfarande.
Jag med!

Vet ni inte vad det är?
Kika in här.  (obs texten är på engelska)

De är ganska tidskrävande om man ska göra de svåra, som jag har gjort.
Här är de jag gjort:

stjärna?stor kubT
De här var svåra. (kan säga att jag inte gjorde de "själv" - pappa har ett papper där man ser typ lite av en bild på kuben så då vet man hur man ska börja, men det mesta har jag fått klura ut)

liten kub - 6 färger
De här var lite lättare att göra - och de fick jag göra Helt själv. =P

pappa gör en
Så här ser det ut när pappa försöker sätta ihop alla bitar till en stor "matta" - han gav dock upp sen =P haha. 
Bilden bredvid är alla de som vi har i deras respektive "fodral". Och varje sådan färg kan bli en kub men de har jag inte orkat fota.. De är ganska lätta att göra också!

Dock så finns det mååååånga fler varianter man kan göra... Man kan ju även hitt på egna, men det tar som sagt tiiid så har ni tråkigt är det att rekomendera.
Som sagt det är olika nivåer så vissa är ju lättare en andra, men kul är det iaf!

//Josefine.

Kommentarer

Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad eller två! =)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0