Mina plansher! <3 hihi

Jag har några stycken =)

Jag satte upp de flesta i förrgår - alla utom en faktiskt... Kände jag ville sätta upp lite fina bilder på det jag gillar!

Tre plansher i garderoben! ^^

garderob 1

garderob 2

Från ovan: Första är på 4 tjejer (Taylor Swift, Miley Cyrus, Kelly Clarkson och Katy Perry). Andra Lady GaGa. Tredje är från filmen Step Up med Channing Tatum och Jenna Dewan. Någon som sett den filmen?

dörren

Och här har vi första snyggot - Jack Sparrow a.k.a Johnny Depp (personligen tycker jag att han är snyggast som just Jack, inga andra roller)
Uppe i högerhörnet är Edna Mode - hon ifrån filmen superhjältar... Jag diggar henne i den filmen hon är så skön =P haha.

väggen under sängen

Här har vi andra snyggot! Jacob Black a.k.a Taylor Lautner. (Nästan samma här som Johnny- han är snyggast, sötast, underbarast... som Jake ♥)
Bredvid honom hänger ett hjärta, ett bokmärke (det är två indianer på det och texten lyder "There is only one happiness in life, to love and be loved" väldigt fint.
Jag vet att den gröna tavlan ser konstig ut men min syster fick hålla upp den när jag fotade för att visa att den sa hänga där sedan. Och jag vet vad som ska vara i ramen - men det är ännu en hemlis! =D

Det fattas visserligen - enligt mig - två bilder. Jag försöker hitta en på gossip girl-gänget (helst bara på blair och chuck) och en på High school musical gänget... Båda ska helst inte vara mycket större än ett vykort... Jag tänkte ha dem i garderoben också nämligen och då får de inte var för stora... =o

Men det är bara att fortsätta leta!

(och idag ska jag inte göra så mycket, har m-värk ;__; så jag kommer nog bara slöa - tyvärr... så vi får se hur mycket uppdateringar det blir.)

//Josefine.

Kommentarer
Postat av: B R O W N S U G A R

Grrr jacob!

2010-01-15 @ 15:07:46
URL: http://brownsugar.blogg.se/
Postat av: L

Riktigt snyggt blev de i ditt rum på väggarna, speciellt Ramen som du fick av mig! Hihi

2010-01-15 @ 18:50:38

Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad eller två! =)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0