Marley och jag....

Idag har jag varit iväg till stan.

Har dels varit på AMS och sen gick jag omkring och letade presenter till syrran och två kompisar som snart fyller!

Hittade även den här filmen - som jag köpte =)

Marley och jag

Jag såg den på bio när den gick men sen har jag inte köpt den... Nu var den lite billigare och då passade jag på =P

Första filmen på bio jag fällde lite tårar på =o

Hur många har sett den?

(Nu är jag mätt och trött...)

Lite kul är att B och jag förmodligen ska se AVATAR imorgon eller fredag! Yipppiee =)
//Josefine.

Kommentarer
Postat av: Emie

Jag såg den med min förra pojkvän en gång, jag såg början, somnade, och såg slutet. Då grät jag iaf trots att jag inte sett någonting, haha!

2010-01-26 @ 21:17:21
URL: http://emien.blogg.se/

Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad eller två! =)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0