Längtar tillbaka! =o

Till England, London, Camden, S...

Pratade med S på msn och hon frågade vad jag tyckte hon skulle göra idag. Jag föreslog att hon skulle åka till Camden...

Då började jag längta tillbaka dit... Vilken bra plats det är.. Det finns hur mycket som jag skulle handla om jag bara kunde...

Men det är ju inte det lätaste då jag är i Sverige och det ligger på andra sidan vattnet... =/

Nåja jag få se på bilden nedan och längta mig bort istället...



Bilden har jag haft med förut men det skadar ju inte att visa den igen...
här kan ni ta reda på mer om marknaden och området =) - (står på engelska)

Hur många har varit i London? Eller någon annanstans i England/Storbrittanien?

Typ Skottland?! =)
//Josefine.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Spara pengar och åk en gång till? (A)



Nej men tänkte bara svara på din kommentar som du skickade till mitt senaste inlägg: nej, jag är inte höjdrädd, jag gillar bara inte loftsängar, tycker de e jobbigt att krypa runt i en säng som e så hög att man bara slår huvudet i taket...

2010-01-16 @ 13:17:30

Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad eller två! =)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0