Kort inlägg...

Av anledningen till att jag inte har så mycket att skriva idag som inte kan kortfattas till ett inlägg...

Idag har jag varit på AMS och lyssnat på en väldigt intressant föreläsning... (orkar inte gå in på det mer nu)

Sen nu har jag varit duktig i köket - plockat ur diskamaskinen och ska diska grytor snart...

Ska även försöka hinna dammsuga men det märker vi hur det blir med det...
Och fixa mat... - Det blir korvstroganoff och ris idag - mums =P

Ska även hinna duscha innan halv 7 för då ska jag med bussen in till stan...
OCH där ska jag på bio med B förhoppningsvis... Och se AVATAR! =)
Blir det inte idag så får det bli på fredag...

Så blir det ingen bio behöver jag inte tänka på att passa tiden...

Sa ju att det blir kort... Jag skriver nog lite mer imorgon...

Ha en bra kväll! =)

Update:
Ingen bio ikväll - bokade biljetter till fredag - mysig fredagsvisning är ju perfekt!
Ska bara be pappa spela in let's dance då!
//Josefine.

Kommentarer

Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad eller två! =)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0