Jag har inte glömt er =P

Men jag har inte kunnat uppdatera...

Dels har jag knappt suttit vid datorn och så har jag inte vetat vad jag ska skriva om... Men det vet jag nu...

Dock orkar jag inte skriva det nu... Ska bland annat skriva färdigt mitt personliga brev och så ska jag göra en grej J bett mig om =P


Avatar var lika bra igår som förra gången =P
Dock ska jag som jag sa till pappa inte se den en gång till på bio förren den kommit ut på dvd... (om jag inte er den i 3D)

Men medans ni väntar på mer uppdatering, se gärna trailer på AVATAR =)
Det orkar ni =P

//Josefine.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Avtar är grymt bra :)

fin blogg kika även in på min i fall du får lust.

2010-01-26 @ 19:17:37
URL: http://kstew.devote.se

Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad eller två! =)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0