Filmjölk och Avatar =P

Sitter här vid köksbordet och har precis ätit en väldigt god fil!

Onaka (se bild)

onaka

Jag köpte den mest första gången för att det inte fanns annat i äffären här hemma - allt annat var slut.
Men ärligt talat även lite för att det var på japanska... Onaka betyder mage ^^ Och just den här filen (enligt baksidan) ska vara extra snäll mot magen - så det rekomenderar jag till de som är extra känsliga!

Nåja, det var ju intressant, haha...
Just nu väntar jag på att syrran och pappa ska komma tillbaka efter att ha köpt skor...
Vi ska förmodligen se Avatar på bio ikväll - den verkar riktigt bra.
Någon som sett den?

Återkommer väl igen sen efter vi kommit hem igen!
Ha de! =D

//Josefine.

Kommentarer
Postat av: gabriella

Fin blogg! Bloggat länge? :D

2010-01-16 @ 15:54:27
URL: http://ovesson.blogg.se/
Postat av: matilda

hejsan, vad tycker du om dagens outfit?

2010-01-16 @ 16:13:36
URL: http://dresslikeme.blogg.se/

Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad eller två! =)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0