Dålig uppdatering igen...

Men jag kan ju kort berätta min dag =P

Först så var jag tvungen att gå till pappas jobb och hämta mitt personliga brev jag skulle skrivit ut imorse - men våran skrivare ville absolut inte sammarbeta med mig.

Sen när jag skulle lämna brevet och CVt till stället jag skulle söka till säger de att tjänsten redan är tillsatt - trots sista asökningsdag var på fredag...

Jahapp...
Men som både S, J och L sa... Då kan jag ha det till en annan dag!

Hämtade även ut de underbara sj-biljetterna (malmö =D)!

Handlade lite godis till S att skicka då med min present jag köpt... (hon fyller på tisdag!)
Postade det...

Hm.. Japp det var allt...

Godnatt nu allihop och hoppas nu jag kan ha något roligare at skriva om imorgon!

//Josefine.

Kommentarer
Postat av: Joel

haha ja :) det är kul med party. ja jag hoppas balen blir lyckad :)

2010-01-27 @ 23:45:57
URL: http://hittablondie.blogg.se/

Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad eller två! =)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0