början på något nytt?

Kanske inte men jag har iaf börjat gör fint i mitt rum men sen blev jag deppig och tyckte att det kanske var onödigt...  S tyckte inte det iaf... (orkar inte förklar närmare) Men men... Jag har gjort tre ställen fina... - iaf tycker jag om dem... Även om det inte är helt klart än...

Men först ska ni få se hur det såg ut lite i mitt rum innan.

bild 1

bild 2
Stökigt värre!!! (och jag brukar ofast inte bry mig - tycker det!)


här gör jag mig iordning
Här gör jag iordning mig... Väggalmanackan är väldigt fin och passar perfekt där... Har dock glömt att att ta bort ballongen!
Blev ganska nöjd med det - fakiskt... Smyckesskrinet har jag haft länge men det har varit hos min mamma...
Här ska jag dock fixa lite till...

Närmare bild:

närmare
fint fint =) och almanackan ligger så bra där får då ser jag den...!

omflyttning till under sängen...
ser inte lika stökigt ut längre =P synd bara filmerna inte får plats i stället jag har...

här är det...
(ser dock inte exakt ut så nu.. lite ändringr på skerna ovanpå men det är inte så viktigt..)
cd/dvd

Nu fick ni se lite av det jag tittar på haha =) (om ni tittar noga)

Här är en ganska oitressant bild kanske men de som känner mig vet att hurtsen brukr vara full av en massa saker...
Nu ser den ut så här:
hurtsen

Så här ser golvet ut nu... - fortfarnde saker kvar men det är på rätt väg...
bild 3

Hmm... Det var väl allt... haha.. så blir det när man inte vet vad man ska skriva om... Då blir det lite... =P Men men... uppdaterar iaf!

//Josefine.

Kommentarer
Postat av: Annika<3

sv: det är ochså bara bra med mig :)

vad har du gjort idag då?

2010-01-11 @ 17:55:52
URL: http://loveisintheaiir.blogg.se/
Postat av: S

Men Josefine då... man ser ju nästan golvet nu



det blev ju bra när du flyttade den där som har stått på byrån in till den under sängen istället... det ser inte lika överfullt ut på byrån nu. Och smart att änvända smyckesskrinet där istället...



Betyg: starkt VG, på väg mot MVG om du får iordning på golvet med, haha

2010-01-11 @ 23:20:19
URL: http://www.pointblog.se/?go=twilighter

Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad eller två! =)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0