AVATAR 2 och 3?

Min lillasyster pratade om något hon läst på "kp-webben" att det skulle bli en tvåa. Då var jag ju tvungen att titta om det skulle bli en uppföljare...

Hittar då massor om att det kanske ska bli en trilogi till och med!
Det var det tänkt från början tydligen... Men det är nu har det dragits upp mer...

Jag vet inte om jag ska vara glad eller arg?!

Kommer uppföljarna vara lika bra/bättre än första? Eller blir de dåliga/misslyckade som vissa uppföljare blir?

Jag vet inte vad jag ska tycka, men jag letar vidare om vad de ska handla om...
Helt klart värt att ta reda på mer.

Här är en liten artikel om att det ska bli en triologi.

Nåja nu ska jag inte tråka ut er mer om Avatar - det är ju inte erat fel jag blivit galen i det...
(Dock har jag pratat mycket om twilight förut - men avatar är en helt annan sak. de går inte ens att jämföra enligt mig...)

Nu ska jag fortsätta städa och kryssa bort saker från listan jag gjort =P
Vi hörs kanske sen om jag har några intressanta nyheter...!

//Josefine.

Kommentarer

Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad eller två! =)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0