Äntligen! =P

Efter många om och men köpte pappa äntligen denna:

gardingstänger...

Jag vet jag borde egentligen köpt de själv men jag visste inte riktigt var de fanns och så var det annat som kom emellan - ingen bra ursäkt men ändå...

Nu vill ni kanske veta vad jag skulle ha dem till... Jo en grej som har legat i en påse i över ett år:

draperi

Det är ett drapperi som S har sytt åt mig att ha i rummet! =D (Det hänger ett till på andra sidan)
Det blev ju riktigt snyggt! Är jättenöjd trots att det tog lång tid innan man satte fart - för det tog inte lång tid att fixa det...

Rummet blir bara bättre och bättre! =)
Bra början på ett nytt år =)

//Josefine.

Kommentarer
Postat av: S

men oj då.. har draperiet som jag fixade äntligen kommit upp, det var ju förvånande...

hade räknat emd att det skulle ta bra mycket längre tid innan det kom upp

2010-01-18 @ 11:08:48
URL: http://www.pointblog.se/?go=twilighter
Postat av: Jenny

Härligt Josse! Du kommer snart vara färdig om du bara håller igång nu :D

2010-01-19 @ 15:51:40
Postat av: L

hehe,jaa håll igång! :D de blir snyggt ju!

2010-01-21 @ 23:48:25

Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad eller två! =)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0