akta er killar... =P haha

Jag och S hade en väldigt rolig msn konversation förut...:

S är ju au-pair i england och just då stod hon och strök skjortor...
Dock ska det läsas med en nypa salt!

"S säger:
åh... jag som trodde att det bara var 3 skjortor kvar att stryka... och så låg det massa fler under
typiskt

bli inte tillsammans med en kille som alltid har skjortor... såvida han inte gillar att stryka

Josse (Jojjo.)säger:
hahah
ska försöka undvika det
=P

S säger:
det är jobbigt att stryka skjortor.... speciellt när han som har dom är rätt noga med att det ska vaar stuketbra

Josse (Jojjo.)säger:
om det skulel hända skulle han minsann få stryka dem själv.. jag är väl ingen husfru heller haha.. och föresten avskyr jag att stryka... då får väl hans skjortor vara skrynkliga haha

S säger:
haha

Josse (Jojjo.)säger:
jag kommer dominera hans liv stackran hihi
=P

S säger:
ojojoj... stackars kille... hoppas bara han går med på dina krav då

Josse (Jojjo.)säger:
äsch det får han allt göra =P haha..."

//Josefine.

Kommentarer

Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad eller två! =)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0