AAAAAVAAATAR!

Filmen har gjort mig galen faktiskt...

Nu måste jag samla mig och smälta den ordentligt...

Men helt klart så ska jag se den igen om inte annat när dvdn kommer...
Nu ska jag gå och se en annan film så jag kan lugna ner min arma skalle - ni vill inte veta vad som förssigår där inne x)

Här kan ni som vill läsa om en bloggare som heter Gosia och hon jämför avatar med pocahontas - lite intressant och kul =)
Dock är det lite spoiler i den så ni som inte vill veta något mer om hur filmen är kan läsa sen när ni sett filmen.

Kort och gott rekomenderar jag att man ser filmen... Jag tror nog alla över 11 kan se den!! (det är 11 års gräns nämligen)

avatar =)
Bilden är hittad här, där kan du även läsa en recenssion på filmen...

Nej, nu ska jag göra något annat än sitta här... "ses" imorgon!

Natti natti! =)

//Josefine.

Kommentarer
Postat av: S

haha... filmen måste ha varit jättebra enligt dig allså, med tanke på att du aldrig blir så uppspelt över en film annars

2010-01-17 @ 01:08:26
URL: http://www.pointblog.se/?go=twilighter
Postat av: G2 / Gosia

Glad att du gillade inlägget :)

2010-01-17 @ 22:30:43
URL: http://gosias.blogg.se/

Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad eller två! =)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0