tävling om en header...

Kandy.se!
vinn header!

Man kan vinna en personlig header som Susanne själv gjort!

Det enda man behöver göra är att skriva en motivering...

Det är ju ganska svårt men jag ska ge det ett försök.

Jag har försökt ett tag nu komma på rim men inget låter bra så jag skriver bara en enklare motivering och håller tummarna istället!
"Jag skulle vilja vinna i denna tävling för att kunna göra min blogg mer personlig. Jag gillar Susannes design och skulle hopppa av glädje om jag vann... Jag har ingen direkt header och det jag har är inte tråkig, men den saknar det där lilla extra som får den att vara speciell och det skulle vara underbart att få ha en header gjord av Susanne."
*hålla tummarna* ;D

//Josefine.

Kommentarer

Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad eller två! =)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0