ny tävling...

som uppdatering =P

Såg en ny tävling på Fokis sida där man kunde vinna t-shirt(ar)... 1:a priset var två t-shirtar....

Iaf... Om jag skulle vinna skulle jag vilja ha den här t-shirten...

t-shirt
direktlänk till t-shirten.

Måste ju säga det var svårt att välja på phoenix sida.

Om jag nu skulle vinna 1:a pris har jag även en till t-shirt jag siktat in mig på...
Måste ju säga att jag diggade sidan ^^
Var jag jätterik - vilket jag deffenitivt inte är - skulle jag spendera en hel del pengar där skulle jag tro...

Annars då? tja.. inget spec. som vanligt >.<
Bara det att jag har hittat Linda Pritchards låt "you're making me hot, hot, hot" på spotify och den går varm där =P <3
//Josefine.

Kommentarer
Postat av: sannie

jo tack, det är fint! mätt och belåten ^^ haha

tack :D

2010-02-16 @ 20:13:06
URL: http://sannieschutt.blogg.se/
Postat av: Madde

Trevlig tävling :)

2010-02-17 @ 21:36:05
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad eller två! =)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0