nej nej nej....

Det verkar som mitt tåg till Malmö på torsdag är inställt!

"X 2000 inställda tisdag till och med fredag, 23-26 februari
Stockholm – Malmö - Stockholm
Tåg 519 avgångstid klockan 5.21 från Stockholm
Tåg 523 avgångstid klockan 7.21 från Stockholm
Tåg 527 avgångstid klockan 9.21 från Stockholm
Tåg 531 avgångstid klockan 11.21 från Stockholm
Tåg 535 avgångstid klockan 13.21 från Stockholm
Tåg 503 avgångstid klockan 17.06 från Stockholm"
Från SJs hemsida...


Skit också...!

Ska ringa Sj imorgon och fråga vad jag ska göra...

Som J sa nyss på msn:
"va berädd på en lååång telefonkö bara"

Och det är jag med... Jag struntar i hur lång kön är så länge det går att fixa!

;__;

Ingen kul nyhet alls...
*håller ännu mer tummar nu!*
J gör det med.... =´)

//Josefine.

Kommentarer

Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad eller två! =)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0