Lite köp och biljetter =)

Hela helgen har jag gått och tänkt på att jag måste köpa termobyxor....!
Jag ska snart åka skidor (hyrda, då jag inte åkt sen jag var 7.. och det var inte mycket ;P)

Min lillasyster sa hon också behövde nya då hennes var trasiga...

Sagt och gjort så åkte vi in till stan idag och handlade...
Gick omkring bland affärerna och inne på gina såg jag de hade nya kläder... Bland annat de där t-shirtarna med olika texter och tryck på... Kunde inte motstå dem! Köpte även örhängen där och hår"spänne" på hm. (se bilder under.
termobyxor, t-shirts, örhängen och hår
örhängen rosetter och hår
De svarta hårspännena kan man ju ha till de flesta kläder.. och örhängena var väldigt fina och små, den enda jag inte vet när jag ska ha är de gula rosetterna...



Har ju även glömt att jag beställt biljetter till melodifestivalens genrep i Malmö! (de på lördagen var ju slut, inte så konstigt ;P)
Mello
Det ska bli riktigt kul! Har aldrig varit på det förut...

Nu hoppas jag bara Avatar går på lördag i 3D. De går på torsdag iaf, men jag kan ju inte se längre än dit så på onsdag ska jag kolla igen och boka om det finns...
*hoppas hoppas*
//Josefine.

Kommentarer

Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad eller två! =)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0