hallå i snökaoset?!

haha, hur många mer än jag tittar ut genom fönstret och ser snö? =)

Jag gillar snö, det är ingen hemlighet =P
Men mååååste det blåsa så förbaskat? -.-'

Har tagit lite bilder från fönstrerna så länge tills blåsten avtar lite, då kan jag gå UT och ta lite fina vinterbilder...
(måste komma ihåg att köpa termobyxor!)
utanför fönstret
Utanför mitt fönster =P Snön har liksom yrt upp som en vall ooch längre ner är det inget - knäppt.. haha

utanför fönstret
Utanför köksfönstret... Efter flera omgångars skottande blir högarna högre och högre... Hm intressant och se när det sen kommer smälta ;P (även lite fint med lite snö på köksfönstret =P)

utanför fönstret
Utanför annat köksfönster... Lika mycket "vallar" här... Små gropar - kanske utomjordingar som yrt upp dem? =P
Hm, fåglar (och andra djur) har det inte lätt...

Jag fick för mig att jag iaf skulle ut på altan - det var kkk..aa.aallttt....

utanför altan
Det här är snö vi skottat ner från taket, men de ser lite skumma ut högarna...
"det som göms i snö kommer upp i tö" ;P


utanför altan
Vår hund tycker om snö egentligen men inte nu... det är för mycket högt så han kan nästan inte ta sig fram...

snöat in =o
Det har till och med snöat in lite på altan =o

utanför altan
Hm, som sagt.. det är ingen liten snömängd vi pratar om här...

utanför altan
Ja, som sagt -_-

utanför altan
Bara för det blåser lägger sig snön i konstiga drivor och inte som ett fint "lapptäcke" =/

Hm, snön har legat så här sen december... Det är som pappa säger: "nu ska vi i alla fall inte klaga på att vi aldrig får snö"... Och jag håller med... Alla små måste tycka det är skitkul... Det skulle jag tyckt om jag hade termobyxor, det inte blåste och man hade någon att åka i backarna med =)

Gillar ni denna snö som legat så länge?

//Josefine.

Kommentarer

Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad eller två! =)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0