Favoritpar :)

Jag kollade runt lite på google efter Niclas och Laila. Pappa sa att de gjort slut men jag hittade inget. Så jag antar (och hoppas) att så inte är fallet.

Medans jag satt där kom jag att tänka på alla olika kändispar som jag tycker om. Tänkte skriva ner en lista här nedan på dem. dock har jag väl ingen direkt rangordning på dem...


Niklas Wahlgren och Laila Bagge


Jimmy Jansson och Sandra Dahlberg (och lilla Vilmer)


Kjell Junior "Brolle" Vallmark och Elin Lanto    -- har gjort slut! =´(


Måns Zelmerlöw och Marie Serneholt


Blake Lively och Penn Badgley

Dock vet jag ju inte hur många av dem som kommer hålla ihop men jag hoppas att det blir ett "alla lever lyckliga i sina dagar"-slut ändå :D Man kan ju alltid hoppas och drömma!

//J.
//Josefine.

Kommentarer

Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad eller två! =)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0