Bloggare

Det är lite knäppt hur bloggvärlden kunnat bli så stor?!

Lite kort tänkte jag skriva vilka bloggar jag besöker - oftast dagligen!

Favoriterna:
Foki   - även nominerad till blog awards!
Sofiadirekt  - Idol-Kevins flickvän!

Andra bloggare jag gillar:
Tvillingmamman
Idol-Alice
Enid Blyton - En av mina favoritförfattare! Dock inte riktigt en blogg...

Twilightbloggar:
TwilightSweden - Den officiella filmsidan
Twilightfans - Jag läser oftast bara hennes fanfic "cold fire" oftast...
Twilightlovers blogg
Och man får ju inte glömma S blogg om twilight...!
Twilighter

Det var väl kortfattat alla... Jag tror inte jag glömt någon...
Läs dem gärna.. De är bra! =)

//J.
//Josefine.

Kommentarer

Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad eller två! =)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0