Blog awards

Veckorevyns blog awards har startat.... Du kan läsa om det i den nya tidningen som kom ut i onsdags....

Jag hade tänkt och skriva om det efter att jag köpt tidningen men sen glömde jag det...

Här kan ni rösta på alla nominerade...

Jag personligen röstade på Foki som var nominerad i två av kategorierna. Jag visste knappt vilka de andra var... =P Men det var ju bara att välja någon...!

Du kan även rösta på årets blogg! Där kan ni skriva i VILKEN blogg ni vill... Även din egen om du har en...

Jag röstade på Foki =P Haha, såklart :)

Jag har ju inte kommit så långt i mitt eget bloggande ännu så jag väntar med nomineringar =) Haha

Får se hur mycket mer uppdateringar det blir idag... Ska iväg och göra annat...

//J.
//Josefine.

Kommentarer

Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad eller två! =)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0