Alla dessa gratissidor...

Jag blir både förvirrad och glad...

Jag är medlem i 5... Klicka på dem och bli medlem?! Under sidan står målet jag har!

Pointshop
Har massa filmer på "önskelistan" man kan ha på sidan. Men inget direkt mål vad gäller poängen. - Tyvärr

Gratis Make up
Målet är presentkort på Åhlens 500 kr - Måste jag ha 1200 p.
Denna sida rekomenderar jag!

Gratis-Fashion
Presentkort på antingen Gina Tricot 200 kr - 4500 p. eller Ikea 500 kr - 10.000 p. Eller helt enkelt båda - 14.500 p.
Även denna sida rekomenderar jag - du får poäng VARJE DAG för att bara logga in och besöka 5 hemsidor! (15 sekunder/sida)

Gratis bio
Helst 800 p. - 2 biobiljetter eller till att börja med 400 p. för en biobiljett.
Om du går på bio mycket är det verkligen rätt sida för dig!

Gratis godis
Här går jag bara in när jag får mejl om att man kan få en godis för att logga in - Det är oftast när det är en högtidsdag. Jag skulle dock vilja ha 40 p. så jag kan köpa en bilpåse där...
Men det är svårt att få poäng på den sidan tyvärr - fast det är bara för jag gör erbjudanden på andra sidor.
Godisgris?! Bli medlem!

Det är ganska skönt dock att ha mål på sidorna... Men jag stressar mig lite på att vara där en gång per dag... - Lite dumt jag vet...

Uppdaterat!

//J.

//Josefine.

Kommentarer

Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad eller två! =)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0