Zzznark...

usch vad hemskt...

jag somnade igår vid datorn!!! =/ =S =O

Blev väckt vid halv 1 av pappa ... S hade skickat lite på msn och frågat vad som hände...  ojojoj.. det trodde jag bara hände på filmer...! =S

skrev lite kort tillbaka till S om att jag somnat - visserligen var hon inte där då men jag tänkte skrivat så får hon det ju nästa gång hon loggar in!

Men jag var så himla trött igår.. knäppt...

Idag kommer L över och vi ska titta på musikalfilmer!! yaaay... musikalkväll!! =)

måste städa lite och handla innan hon kommer vid 3... därför blir det så kort...

skriver väl snart igen om hur kul vi hade det... hihi =D

//Josefine.
//Josefine.

Kommentarer
Postat av: S

haha.. jag undrade ju massa vad du hade gjort, och så visade det sig att jag hade rätt i att du hade somnat...

2009-10-03 @ 18:52:10

Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad eller två! =)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0