favoritsaker...

...som hänger i fönstret...
indian drömfångare, fjäril, halsband med text

det är en drömfångare (köpt på high chaparall i småland), en fjäril och ett halsband ("love beyond the moon + stars")

jag sa ju att jag skulle skriva lite mer om vad jag gillade...!
om man kollar mer på kategorin "mål" finns det ganska mycket som sagt...

och varför inte skriva mer om det...

har ju som sagt skrivit att jag gillar drömtydning och indianer.. drömfångaren är köpt i indianbyn!

jag har också blivit ett litet freak av hippieord just nu..
"peace, love and understanding"

har köpt tröjor med peace och love-ord på =)

därför gillar jag det halsbandet..

kanske visar mer vad jag menar med tröjorna.. men det får bli en annan gång...!

//Josefine.

//Josefine.

Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

sv. jag hatar snön, men hellre har jag snl än slask och regn en hel vinter ;)

2009-10-07 @ 14:00:01
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad eller två! =)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0