Platser att se...

Har inte ni också en sån lista? På platser ni vill se...

Jag tänkte skriva ner min här.

De fyra större sakerna:

*London (den ska ju snart besannas) till S
*New York med S
*Tokyo med J?
*Stokholm med L och se en musikal och en opera (jag har varit i stockholm men inte gjort resterande)

Andra platser:

- USA, vill bila genom landet, se så mycket som möjligt. Skulle även kunna tänka mig att bli au-pair där. (det som fattas är körkort; som jag håller på att ta. OCH pengar.. - vilket är det svåraste och hindrar typ alla andra resor med)
-Alaska
-Hawaii
-Canada
-Och många fler!

(om ni kollar mer i kategorin "mål" så ser ni allt jag gillar m.m. och då ser ni lite av det jag skrivit här, men även lite om historia och religioner. Det är lite därför jag vill resa med, se andra kulturer och så... hur andra har det)
Lyft till friheten
Bildkälla

"Mot oändligheten och vidare..."

//Josefine.

Kommentarer

Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad eller två! =)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0