New Moon

Imorgon är det dags! Då ska L och jag se midnattsvisningen av New Moon (Twilight, tävlingar m.m ingår =P hihi)
Medans man väntar kan man ju se det här klippet som är från när Taylor Lautner är på premiären i Los Angeles. (de andra skådisarna är också någonstans omkring) Jag tyckte det här klippet var lite roligt... Speciellt dockan som sitter där så fint på hans axel...
Håll till godo!

(klippet är på engelska)



(Klippet är hämtat från TheTwilightSaga.se och där finns även mer intervjuer och anra roliga saker om hela den här twilight-cirkusen ;P)
(Om ni vill veta hur man lägger in klipp på exempelvis bloggen... Kolla Här. Även där finns det roliga saker att kolla lite extra på.... Läsa hennes Fanfic "Cold fire" kanske? Den är jättebra, lovar!)

Vi som ska se New moon räcker upp en tass! =P

//Josefine.
//Josefine.

Kommentarer
Postat av: S

För jag blir ju inte mindre sugen på att se filmen när du skriver om den...

Nu får det bli fredag direkt tycker jag

2009-11-18 @ 17:46:58
URL: http://www.pointblog.se/?go=twilighter

Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad eller två! =)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0