musik!

Lyssnar på spotify nu och kom att tänka på alla låtar genom tiderna man gillat och så... Tänkte lista lite favoriter.

Just nu:
Paparazzi - Lady GaGa
Sweet Dreams - Beyoncé
Evacuate the dancefloor - Cascada
When it was good - Flipsyde
Mama Do (uh oh, uh oh) - Pixie Lott
S.O.S (Let the music play) - Jordin Sparks

Alltid:
Stand out - Tevin Campbell
Take on me - A-ha

Har varit en stor favorit (inte lika mycket längre):
Never be afraid again - Christian Walz

Samlingar:
80-tal musik (lite 50-, 60- och 70-tals musik också)
Musikal och filmmusik.

Hm, sen är ju jag en allätare i musik så jag gillar det mesta som går på radion...
Det är så svårt för mig att hitta favoriter som håller länge.. Det mesta är bra... Man kanske tröttnar ett tag på låten men sen kan man lyssna på den igen efter ett tag.

//Josefine.

//Josefine.

Kommentarer
Postat av: JuliaOfSweden

Heej ^^ [: <33

Jag är Julia :) Din blogg är snygg :)

Och jag märkte att du skriver ganska bra också (:

Du kan gärna gå in och kolla på min : www.JuliaOfSweden.blogg.se

Läs/Kommentera/StannaGärnaKvar[:<333(a'

Kraaam // JuliaOfSweden ;D^^:P<33

2009-11-12 @ 11:48:10
URL: http://juliaofsweden.blogg.se/

Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad eller två! =)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0