Lite nytt...!

Var i stan idag... Lämnade bland annat ut CV i olika affärer...

Men shoppade även loss när jag nu kunde det =)

Detta köpte jag idag:
två tröjor, en skiva, örhängen och mössa

Köpte en tröja "peace & love always & forever"
en fleecetröja
en vit mössa med svart rosett på
röda rosett örhängen
och lady gaga skivan - som jag för övrigt funderat på att köpa sen den kom ut.. och nu fanns den till specialpris.. så då pasade jag på!

På vägen hem i bussen så smsade jag och S en massa.
Vi kom in på städning (hon skulle städa sitt rum hon har i england).
Jag smsade och frågade lite ironiskt "vad är städning"? (mitt rum ser alltid ut som ett bombnedslag)
Hon svarade med: "Det är när man gör rent i ett rum, utan en massa damm och skräp. När man tar upp allt från golvet, utan att lämna en massa högar med saker".
snacka om att jag garvade när jag läste det.. Eller jag småflinade mer, med tanke på att jag satt i en buss...

Nåja, till saken hör att hon beskrev raka motsatsen till hur jag brukar städa... Haha.
jag lyckas alltid, när jag väl röjer att flytta på alla högar som ligger på golvet, vilket är ändå väldigt svårt med tanke på ytan på mitt rum... Men det är väl en annan femma... haha.

//Josefine.

//Josefine.

Kommentarer

Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad eller två! =)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0