Hm, tupperwareparty?!

Aldrig varit på något sådant party någon gång...

Min mamma hade visst sådana när jag var liten men det är absolut inget jag minns nu.

Imorgon ska jag i alla fall på tupperwareparty, destination okänd ;P

Men det jag vet jag ska kolla efter är en "lökhackare", jag kan inte hacka utan att ögonen svider och tåras, så den är ett måste.

Sen ville pappa att jag skulle kolla lite efter andra saker också...

hm, vad ska jag ta...
Bildkälla

Vilket påminner mig om att jag måste kolla upp buss imorgon hur den går - det är ju lördag, minns inga tider.

Har ni varit på något sådant någon gång, eller vet någon som har det?

(Btw, hade en väldigt trevlig filmkväll med min syster =D)

//Josefine.

Kommentarer

Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad eller två! =)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0