anime intron!

jag gillar att lyssna på japanska märker jag.. även om jag fattar nada verkligen.. här har jag dock hittat en översättning på tegami bachi animen jag ser och läst mangan =)


den är så bra =)


cardcaptor Sakura är en serie som gått på brankanalen.. som jag sett...
den har olika början och slut... det här är början (har för mig att det även finns andra början och slut då den gjort i flera "sänsonger") även gjorts två filmer.. varav jag personligen gillar den andra filmen bättre än första...

 

Visserligen kanske den inte är för min ålder.. men det struntar jag i hihi

Oban star racers... gått på jetix... gillar inte slutet.. är sorligt.. men den är värd att se...

 

vet inte om man kan kalla den sista anime... ni som är bättre på det.. säg till om jag har fel... jag är villig att lära mig =)

 Uppdate!
Då jag skulle lyssna på dem igen märkte jag att de som haft Sakura och oban star racers tagit bort dem så jag fick leta efter nya.
Då blev oban star racers med bara japansk text - hittade inte engelsk. men låten är ju bra för det!

//Josefine.

Kommentarer
Postat av: FATMA | sångerska

Vad tycker du om Lady Gagas låt "Bad Romance"? ^^

2009-11-24 @ 16:59:59
URL: http://fatmas.blogg.se/

Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad eller två! =)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0