Vatten, vatten bara vanligt vatten...

Jag förstår inte varför folk tycker det är jobbigt när det regnar...

Jag tycker det är mysigt!

Och då menar jag inte att man sitter inne och tittar ut på regnet...

Nej...

Har man hund måste man ut i ur och skur... Det är så...

Och när det regnar är det så skönt... Allt blir som nytvättat... Tycker jag i alla fall...

Jag har absolut inget emot regn - inte ens spöregn...
Däremot är våran hund väldigt jobbig när det regnar...
Han slänger sig i gräset och far runt som en tok - nej han är inte rädd för vatten - han älskar regnet mer än mig... Och eftersom han går i koppel, ni kan ju tänka er?!
Inte speciellt kul....

Men jag står ut...
Ute är det skönt i alla fall...

Det ända vädret jag inte gillar är åska (inräknat orkan och dylikt - men sådant finns inte i Sverige, som tur är)
Det är så obehagligt... Då vill jag vara kvar hemma...
Ännu en sak jag är rädd för, av de större sakerna jag är rädd för...
Men rädslor lär jag säkert ta upp mer en annan gång..

//J.
//Josefine.

Kommentarer

Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad eller två! =)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0