Uppdaterar...

Jag kände för att uppdatera min att-göra-lista från igår...
Det måste jag göra idag istället...

gårdagens (och idag) att-göra-lista:
* se secret life på you tube... (nån som ser det?)
* dammsuga
* städa toalett och handfat
* duscha
* packa upp väskan
* handla (fast jag måste handla på nytt idag...)
ta ut tvätten
* plocka ur diskmaskinen (och i med ny disk)
* vika ihop förtältet (vi har varit i väg i husvagn i veckan)
* skriva lista på vad vi ska äta här hemma i veckan (eller bara jag beroende på var min syster ska befinna sig)annars så vet jag ju inte vad jag ska handla...

Föresten, tycker ni det här med att skriva om min "berg och dalbana"  varje gång är lite knäppt?
Jag menar, ni märker väl om det går uppåt eller neråt eller ingenting i alla fall...
Kanske bara ska skriva så ibland... När det passar in, eller?

//J.
//Josefine.

Kommentarer

Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad eller två! =)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0