Städning och rensning

Nu har jag inte så mycket kvar på listan...

Har städat toan och plockat upp grejer från väskan... Ska dammsuga när jag har skrivit klart...

Kom på en sak när jag packade upp väskan.. (rensade även bland  mina t-shirtar och tog bort de jag inte kan ha/vill ha)

Kom att tänka på att det där med städning och rensning inte är så jobbigt om jag får bestämma när jag ska göra det...


Däremot är det jobbigt att att städa när man har en hund som TROR han kan skrämma dammsugaren...
Han skäller väldigt sällan, det enda han skäller på är katter och dammsugare (av alla saker...)

Medans jag städade kom jag att tänka på att det kanske inte är så jobbigt att flytta hemifrån trots allt... Sköta sig själv...

H har ju flyttat hemifrån för hon skulle plugga i en annan stad... Hon tycker det är ganska skönt att bara behöva tänka på sig själv och ingen annan... Och det kanske är precis det varje människa behöver... Tänka på sig själv,  bli lite egoistisk - fast på ett bra sätt... Ta hand om sig själv...

Jag vet... Jag lever inte upp till det jag skriver på något sätt... Tyvärr... Man lever inte som man lär direkt...

Lite synd men det är tyvärr så det är (i alla fall för mig, jag vet inte hur det är med er?!)

Nej, nu måste jag fortsätta (dammsuga), kommer kännas riktigt skönt när allt är avklarat... Det vet jag redan nu....
Gått ut med hunden har jag precis gjort så det är ingen fara där på ett antal timmar...

//J.
//Josefine.

Kommentarer

Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad eller två! =)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0