Relationer

Jag vet... Jag skrev för inte så länge sedan... Men jag sa ju att jag förmodligen skulle skriva mycket idag...

Tänkte ni ville veta lita hur min familj ser ut (vännerna räknas också till familjen enligt mig) dock kommer det säkert att komma upp liiite mer info om min familj omedvetet men ni får lite kort fakta än så länge...

Min familj består av mig, pappa, mamma + mammas man, två systrar (båda yngre) och en halvlillebror (mamma och hennes nya man...) En ganska vanlig kärnfammilj i dagens läge...

Jag är äldst som sagt i syskonskaran, 19 snart 20... (ser ni ju om ni kollar min profil så då gjorde det mig inte så mycket att skriva det...)

Sen har vi även en hund och en katt...

Mina vänner är allt för mig... Vi är ett ganska litet kompisgäng, sex stycken allt som allt...

Man kan inte sätta dem i en speciell ordning.. Alla är så underbara på sitt sätt! Och jag älskar alla och envar... <3   =D
Precis som min familj... Men vem gör inte det...

Berg och dalbanan fortsätter uppåt

//J.
//Josefine.

Kommentarer

Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad eller två! =)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0