Mer och mer twilight... (uppdaterat)

Fick en kommentar av S så då bestämde jag mig för att skriva dit det missade...
S är galen i twilight och har varit det sen hon började läsa böckerna... (har jag fel S?)
Hon kommenterade att "Jag såg faktist filmen innan jag läste böckerna ju"

Hon har alla böcker, både de engelska och svenska...
Skrivbordsunderlägget på datorn är twilight...
Hon har sett filmen.. hm, jag har tappat räkningen på hur många gånger....
Satt upp bilder på bokomslagen på sidan av sin bokhylla...
Och sist (och kanske även minst) har hon en tidning på tyska (vi båda gick b-språk tyska - men typ ingen av oss minns längre så mycket - haha) ~ uppdatering

Hon har även en blogg (här) där hon skriver om allt kul som hon hittar på olika twilightsidor...
Väldigt givande om man gillar twilight...
Gå gärna in!

Har jag missat något?
Haha...

//J.

//Josefine.

Kommentarer
Postat av: S

Jag såg faktist filmen innan jag läste böckerna ju



Och du glömde min fina twilighttidning - på tyska som jag kan så jättebra, eller inte

2009-07-27 @ 18:58:52

Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad eller två! =)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0