Måsten...

Bara för jag har städat klart nu kom jag på alla måsten man egentligen har... Alla måsten man ställer sig själv att göra...

Både i hemmet och annars också....

Mina måsten just nu är bland annat att ta körkort och plugga till en historiatenta som jag redan kuggat två gånger...

Tentorna på universiteten är inte lätta, speciellt inte allra första gången... Och jag vet att det är fler som håller med mig... Jag säger inte det här för att skrämma upp er som aldrig gjort en tenta, det är fortfarande ett som ett stort prov bara att du måste annalysera mer i frågorna och inte bara svara ett kort svar...

Men jag har extremt svårt att ha flera bollar i luften om det ska bli något bra av det, så jag vet inte vilket jag borde prioritera först av dem...

Vad tycker ni?

//J.

//Josefine.

Kommentarer

Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad eller två! =)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0