Man lär av sina misstag... Eller?

I did it AGAIN! Igår cyklade jag till affären och upptäcker att det är stängt. Först blir jag sur, det ska ju inte stänga förren 19.00!!! Sen kommer jag underfund med att det var lördag när jag cyklar hem igen... Samma sak idag, nyss... Jag åker iväg och ska handla det som jag inte kunde göra igår... Affären öppnar inte förren 11!! Morr! Fast nu memorerade jag öppettiderna och skrev ner dem på en lista när jag kom hem och satte upp den på anslagstavlan - så FÖRHOPPNINGSVIS kollar jag på den nästa gång så jag slipper stå där med näsan lång för en tredje gång... (fast vem vet, det sägs ju att det är tredje gången gilt...)
Två bra saker med det är att jag fick extra motion OCH jag kom på att jag ska dubbelkolla allt jag ska handla så jag slipper åka tillbaka dit igen senare idag...

I berg och dalbanan: Vi åker runt och "uppåner"...

//J.
//Josefine.

Kommentarer

Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad eller två! =)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0