Mål...

Här är saker som jag skulle vilja göra och sådant jag gillar:

•  Dansa (Det gör jag redan)

•  Lära mig sjunga och spela teater - så jag kan vara med i en musikal. (biroll)

•  Piano (Det gör jag redan)

•  Skriva en bok
    - som handlar om någon tjej under medeltiden?
    - Skriver redan masa olika berättelser så det är inte så svårt att ha vid sidan av allt annat...

•  Resa (London, New York, Alaska, Hawaii... - det sistnämnda vet jag inte... m.m.)

•  Ordna fester:
    - Jag har funderat på om jag ska utbilda mig till en festarrangör... Jag tycker det är kul att planera saker...

•  (En sak som är tror jag är omöjlig... att få sin högsta önskan uppfylld - kanske jag skriver om en annan gång...)

•  Fridyk (fast inte djupt utan snarare långt...)
    - Hålla andan samtidigt som jag simmar fort fram... (lite som min högsta önskan)

•  Vanlig dykning också... fridyk betyder ju att man håller andan själv...

•  Historia:
    - Läsa om kungligheter om deras släktingar och så. exempelvis:  tsaren... - hur kungligheter  levde då (även nu). Deras höga status som de hade. Hur man de bodde m.m.
    - Myter och gudar
    - Vikingatiden och medeltiden (även  arkeologiskt - som är en kurs jag skulle vilja testa på)

•  Ordna en stor fest för mina vänner (jag vet det är väl ingen jättesvår grej) och inget mål eller så...

//J.

//Josefine.

Kommentarer

Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad eller två! =)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0