Lite gladare.. LITE

Mejlade kundtjänst..
Och vad fort de svarade...
Det gillade jag och det gjorde mig lite gladare... Dock verkar det som om jag inte kan få tag på inlägget...

Jaja, vad gör man...
Det verkar hända fler...

Kom underund med varför jag blev lite extra irriterad...
Pappa hade beställt hundmat som skulle komma idag, men det har inte dykt upp... Åh, jag hatar verkligen försenade leveranser...!

Sen när mitt inlägg verkade försvinna så blev det bara ännu värre...

Men vi får verkligen hålla tummarna för att det löser sig..

Jag vill ha mitt inlägg (och hundmat, haha, fast jag vill inte äta det)

//J.
//Josefine.

Kommentarer

Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad eller två! =)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0