Bloggvärlden

Så jahapp, då var även jag med i denna blogghysteri... Jag har velat fram och tillbaka flera gånger om att ha eller inte ha en blogg men det blev det ändå... Anledningen till att jag bestämde mig just idag, just nu var för jag kände jag behövde någonstans att skriva av mig där jag är anonym och bara de som vill behöver läsa det... För mig har det ingen betydelse om jag har många läsare eller inte (klart det är kul om det är så).

Nej min största orsak är att få skriva av mig allt som händer... Som mitt namn antyder "myrollercoasterlife" (mitt berg och dalbana liv - kanske låter bättre med "mitt liv är en berg och dalbana") så är mitt liv helt upp och ner och ut och in...

Tyvärr är det som med allt annat att nu har jag i alla fall glömt mycket av det jag skulle säga. Men tänkte att eftersom jag ändå fixat en blogg kunde jag lika gärna skriva det då det dyker upp nästa gång direkt.

Vi ses i nedförsbacken...

//J.
//Josefine.

Kommentarer

Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad eller två! =)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0