Bild

Nu har jag uppdaterat med en bild... Bytte en massa... Är inte helt nöjd ännu... men något som den jag har nu ska det vara...

Först ville jag ha på en berg och dalbana men hittade ingen bra... Sen letade jag efter en förvirrad gubbe och kom på att en förvirrad gubbe liknar de där teatermaskerna som finns (både ledsen och glad) så då kunde jag inte bestämma mig för vilken av dem jag ville ha så det fick bli båda... Vilken ser bäst ut tycker ni?

Jag ska nog bara ha en av dem sen när jag bestämt mig...

Ha de!

Berg och dalbanan: Det börjar gå uppför (får se om det är en hög backe eller låg...)

//J.
//Josefine.

Kommentarer

Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad eller två! =)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0