LONDON HERE I COME!

Yay, finaly!

Packat väskan jag ska ha med mig, som pappa köpte idag. Och mår bättre!
är packad!
Snart bär det av till London och S - vem skulle inte längta?! =)
(är dock lite nervös inför flygning då jag inte flygit sen jag var hm, 5 månader tror jag, och det räknas inte)



Denna vecka har varit lite konstig - därav frånvaron:

Söndags var det värsta med förkylningen. fick ställa in både simningen och julmarknaden jag skulle hjälpa till med.
Måndag - ställa in minorergruppen jag hjälper till med. Tur M klarade sig själv... Lite tråkigt dock att det var julavsluting då.
Tisdag - ställa in möte med AMS och åka till stan med L =( har inte träffat henne sen new moon - dumma förkylning. (dock har jag inte träffat S på 3 mån ungefär men ni förstår nog vad jag menar)
Dock tog jag läskiga sprutan istället - vilket var ganska dumt. mådde bättre denna dag men sprutan triggade igång allt igen, så jag somnade med ajaj arm.
Onsdag - tvungen att ställa in sista dansen för denna termin - än en gång suck. Sprutan gjorde sin verkan - fick dessa "influensaliknandesymton" som L så fint skrev i ett sms =P Dock inge vidare. hade typ alla de värsta biverkningar man kunde tänka sig. Riktigt bläää... Även hosta kvar från fökylningen. (ångrade lite att jga tagit spruta precis när jag blivit frisk - men gjort var gjort)
Idag - Mådde lite bättre imorse men ställde in både juni och seni, pappa tyckte det var bättre jag blev frisk till London - och det höll jag med honom om.
Känner nu att det var nog ett smart drag. Mår bättre nu - mycket bättre. Bortsett från ont i armen och hosta.
Och jag har hunnit göra allt jag skulle tills imorgon... Känns bra... Ska göra en fin fläta att sova i och sedan bara slöa och prata lite med S innan jag lägger mig - helst innan 11!

Ha en bra kväll!
//Josefine.

Kommentarer

Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad eller två! =)


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag som kommer se den)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0